Tuesday 3 December 2013

SPM telah meninggalkanku




Assalamualaikum bloggers , apa habaq ?? sihat kaa ?? mcm comel jee !! mcm cantik jee !! . HAHAHA Subhanaallah sudah lame aku tidak mengupdate blog nih nampak bnyk sarang2 lebah hee . Actually aku dah dekat 12bulan kot tak pakai internet sbb telah dipotong oleh ibundaku kerana this year 2013 aku telah bergelar " calon SPM " lah katekan wotwot . Sejujurnya before SPM perasaan bercampur baur dah mcm ABC tapi rasenyer lagi teruk daripada ABC tuh kot ggrrr , Tapi Alhamdulillah credit kpd para "MURABBI" di SMK DATO' ABDUL RAHMAN YASSIN yg bertungkus-lumus dan tidak pernah kenal erti penat dan jemu dalam mentarbiahkan para aset2 negara utk kami terus berjaya . 6NOVEMBER merupakan tarikh yg penuh keramat buat calon2 SPM2013 . Alhamdulillah segala2nya berjalan dengan lancar soalan2 agak tricky and mencabar juga but i know that Allah is always with us , finally dapat juga jawab dengan tenang Alhamdulillah . 2DISEMBER merupakan tarikh last papaer utk aku dan juga rakan2 seperjuangan yg ambil subjek "EKONOMI ASAS" , sejujurnya lepas habis je paper2 ekonomi rasa sebak utk tinggalkan sekolah yg telah bnyk berjasa nih semakin menebal air mata ini hendak menitis tetapi aku terpaksa menahannya kerana aku percaya segala ketentuan di tangan ALLAH InsyaAllah kalau ade jodoh aku akan kembali ke sekolah ini sekiranya nyawaku masih di kandung badan . Ape2 pun saya Muhammad Syazwan Bin Abd Hamid ingin mengucapkan setinggi-tinggi terima kasih dan penghargaan buat cikgu2 yg amat saya sayang , cikgu percayalah setinggi manapun saya menuntut illmu hatta sejauh mana pun saya merantau untuk menggali ilmu namun tempat jatuh lagi dikenang apatah lagi jasa cikgu2 yg telah bnyk berkorban untuk saya . Doakanlah kejayaan anak muridmu ini sehingga nafas terakhirnya akan berhenti untuk menjadi seorang DAI' dan MOTIVATER yang berjaya di dunia dan juga akhirat . Wahai guru2ku berbaktilah dengan ilmumu seperti mana Rasulullah SAW menghabiskan sisa2 dan saki-baki langkahnya dalam mentarbiahkan umatnya dan tiada istilah pencen dalam diri seorang "MURABBI" . Terima kasih SDARY dan selamat tinggal SIJIL PELAJARAN MALAYSIA (SPM) .

Sekian Wassalam ~