Tuesday 24 December 2013

Rezeki Allah Alhamdulillah Ya Rabb

Assalamualaikum , Alhamdulillah jantungku masih berdegup itu tandanya Allah still mengizinkan aku untuk hidup supaya aku dpt memperbaiki segala kelemahan diri hambanya yg kerdil lagi tidak sempurna ini . Harini aku telah membuat satu keputusan yg drastik untuk membina 2lagi rangkaian media sosial iaitu ask.fm and twitter Alhamdulillah aku buat nih pon sebab dpt feedback yg ramai drpd para sahabat2ku dan i think dengan adanya media sosial seperti FB , Twitter , Ask.fm and Blog , ini merupakan satu oppurtunity aku utk terus menerus meluaskan legasi dakwahku InsyaAllah korang semua doakanlah yg terbaik buat insan yg kerdil lagi tidak sempurna ini supaya aku dapat menyambung legasi yg telah ditinggalkan oleh Rasulullah saw . Ehh btw aku nak share sikit ni https://twitter.com/akhisyazwan96 ok ini twitter aku and yg ni ask.fm aku http://ask.fm/akhimuhammadsyazwan kalau ada apa2 yg kalian ingin tanya silakan aku akan menjawabnya InsyaAllah .

Inilah tempat kerjaku ,, Tajdid niat supaya ikhlas , jujur & amanah dlm bekerja .



Okay back to the topic Alhamdulillah syukur kehadrat Allah Azalwajalla kerana petang tadi aku menerima panggilan daripada pihak ayamas ,, dan aku diberitahu bahawa esok mula temuduga InsyaAllah lusa dah boleh mula bekerja . Alhamdulillah sekian lama aku mencari kerja harini rezeki aku , tak sia2 aku berusaha untuk mencarinya dan aku harap inilah peluang aku untuk aku manfaatkan masa yg terluang nih dengan bekerja sambil menunggu result SPM keluar huaaaa . Aku harap korang semua doakan yg terbaik utk aku esok ye :) doa antum semua amatlah ana hargai . Esok kena pakai smart2 nih nak pegi temuduga hehe , ok la aku rasa stakat ini je kot entri aku hee InsyaAllah even aku kerja nanti dakwah aku takkan lupa nanti aku akan update juga blog ni ye jgn rindu aku lebih2 tau *mamat perasan* .

Sekian Wassalam ~

Akal , Ilmu , Hati