Sunday 8 December 2013

Masih Belum Sempurna

Assalamualaikum . Alahamdulillah Allah swt memberikan aku peluang untuk terus bernafas di muka buminya ini syukran Ya Rabb sbb dengan peluang yg telah engkau berikan kpdku aku dapat mentarbiahkan diriku ini supaya dpt menjadi insan yg sentiasa beristiqamah dlm melakukan kebaikan . Back to the topic "Masih Belum Sempurna" hal ini berkaitan dengan kehidupanku pada ketika ini kerana sejak akhir2 ini aku rasa pelik mengapa org ramai memanggil aku dengan gelaran "ustaz" ?? Apakah dengan cara aku berpakaian org menganggap aku adalah seorang ustaz ?? Subhanallah wahai rakan2ku aku masih belum cukup sempurna utk diberikan gelaran tersebut sesungguhnya banyak perkara yg perlu aku memperbaikinya dan banyak ilmu2 yg perlu aku pelajari pada ketika ini . Aku manusia biasa yg merupakan seorang 'abid dan khalifah di muka bumi Allah yg terbentang luas ini , tugasku hanya ingin menyampaikan apa yg perlu aku sampaikan seperti mana Rasulullah saw telah lakukannya iaitu "berdakwah" .

Saya masih perlukan ilmu :)
Alhamdulillah aku bersyukur bila ramai insan2 yg dpt menerima apa yg aku ingin sampaikan satu feedback yg awesome beb :) . Kata2 itu merupakan satu doa jikalau korang nak panggil aku ustaz sekalipun takpe InsyaAllah one day aku bole jadi ape yg antum semua katakan selama ini *cita2 nak jadi motivator* . Apa2 pun aku masih malu dengan gelaran tersebut kerana masih bnyk yg harus aku juangkan utk menjadi apa yg kalian semua katakan selama ini .

Perjalananku masih jauh utk menjadi seperti beliau :) 

Masih jauh lagi perjalananku :)

Sekian Wassalam ~

- Akal , Ilmu , Hati