Wednesday 4 December 2013

Kealpaanku & Ujian

Today i make a big mistake :'(

Ya Allah sesungguhnya aku manusia biasa yg tidak mampu lari daripada melakukan kesilapan & kekhilafan di dunia ini , aku mohon petunjuk dan keampunan darimu supaya aku dpt memperbaiki segala kelemahanku ini . Actually harini aku sepatutnya pergi ke Masjid Sultan Abu Bakar utk menghadiri kelas usrah @ tajwidku tapi aku pon tak tahu kenapa aku boleh lupa sedangkan ni merupakan perkara penting , maybe sebab jadual aku begitu pack dan mungkin aku salah manage time sebab itulah harini aku terima padahnya padan muka kau syazwan u make a big mistake , please punish your self arrghhh Kenapa ini harus berlaku . Dan harini aku telah menerima satu ujian apabila tekak aku rase keperitan yang amat dan badan rasa lemah and nak demam , so td aku pergi klinik and doc ckp "awak punya tekak nih merah and nampak mcm bengkak , suhu badan awk pun agak panas jika dalam masa 3hari nih still tak hilang dtg balik ke klinik , maybe awk suspek dengue fever" . OH NOOO , before this aku pernah kene dengue fever hopefully jgnlah for the 2nd time . Tapi aku percaya setiap ape yg berlaku pasti ada hikmahnya dan setiap musibah yg menimpa itu tandanya Allah sayang kepada hambanya . Terima Kasih di atas ujianmu Ya Allah kerana ujian ini finally aku dpt juga settlekan segala tugas yg sepatutnya aku laksanakan pada hari ini .



InsyaAllah esok lusa baiklah sakitnya syazwan :)
Sekian Wassalam ~

- Akal , Ilmu , Hati